KONTAKT

Městská část Praha-Dolní Chabry
Hrušovanské nám. 253/5
184 00 Praha 8
tel: +420 283 851 272
fax: +420 283 851 277
dchabry@dchabry.cz
datová schránka: ztib27j
IČ: 00231274 DIČ: CZ00231274

AKTUALITY

arr3Výběrové Řízení - HLAVNÍ ÚČETNÍpdf.. ... arr3Informační zpravodaj PID č. 08/2017pdf.. ... arr3Starostové pro okruhDalší pracovní setkání sdružení městských částí hl. města Prahy Starostové pro okruh se uskutečnilo... arr377 párů rukou v akcianeb info o průběhu akce „Ukliďme Česko“ u nás doma Přestože páteční počasí nevěstilo nic dobrého a... arr3Jednání Rady MHMP - změny Územního plánu Dnešní zasedání Rady MHMP mělo na programu také schválení návrhů změn Územního plánu hl. m.... arr3Aktuální stav - panelkaDobrý den, ještě včera byly po Vašem úklidu Dolní Chabry krásné. Podívejte se na fotografii, co... arr3Autobusový den PID v Letňanech tuto sobotuDobrý den, tuto sobotu se v terminálu MHD v Letňanech koná Autobusový den PID u příležitosti 25.... arr3Akce - Ukliďme ChabryProsíme dobrovolníky, aby se v zájmu bezproblémové organizace akceregistrovali způsobem uvedeným na... arr3Informační zpravodaj PID č. 07/2017pdf.. ... arr3DotaceZastupitelstvo hl. města Prahy schválilo ve čtvrtek 30. března 2017 rozdělení investiční rezervy pro... arr3Rekonstrukce Ústecké uliceCelková rekonstrukce Ústecké ulice se odkládá. Jak vyplývá z dopisu náměstka primátorky Petra... arr3Upozornění pro občanyarr3Hromadné očkování psů a koček proti vztekliněproběhne dne 10. května 2017 od 19. hodin v areálu CHABERSKÉHO DVORA,  Hrušovanské nám. 253/5... arr3Další díl festivalu ochotnických divadelVčera shlédl zaplněný sál CHD další představení. Soubor KUK (Klub Uměleckých Katastrof) provedl hned... arr3Informační zpravodaj PID č. 06/2017pdf.. ... arr3Nedostupnost telefonních linek 16.3. a 17.3.2017Z důvodu přepojení telefonních O2 linek bude dne 16.3.2017 a 17.3.2017 omezena dostupnost... arr3Březnový divadelní festival Dolní ChabryJiž dnes 17.30 hodin se v rámci 5. festivalu ochotnických souborů představí Ilegumova divadelní... arr3Vlajka pro Tibet 2017Městská část Praha - Dolní Chabry se již tradičně připojila k akci "Vlajka pro Tibet".10. března... arr3Ukončení veterinárních opatřeníarr3Starostové pro okruh V úterý 28. února 2017 se na své pravidelné základně v Dolních Chabrech sešli zástupci sdružení... arr3Březnový festival Včera pokračoval letošní festival ochotnických divadelních souborů. Na naší scéně se představili... arr3Informační zpravodaj PID č. 5/2017pdf ... arr3Akce - Ukliďme Chabryarr3Oznámení o zrušení 15. zasedání Zastupitelstvaarr3Dne 23.2. v 9:55 hod se na dobu 140 s rozezní sirény Dne 23.2. v 9:55 hod se na dobu 140 s rozezní sirény k uctění památky tragicky zesnulého... arr3Soutěž pro mládež JunioErb 2017Vše o soutěži naleznete zde...... arr3Místní poplatek ze psů   Místní poplatek ze psů za rok 2017 je splatný do 31.3.2017 Majitelé psů s trvalým... arr3Bruslení na rybníku Pod ZámečkemPo delší době přála zima i bruslařům. Na rybníku Pod Zámečkem se tradičně bruslíuž mnoho let.... arr3Zimní údržba - poděkováníZimní údržba - poděkování Letošní zima je krásná, ale přináší také nemaléproblémy s údržbou... arr3VYHLÁŠENÍ **SMOGOVÉ SITUACE** z důvodu VYSOKÝCH KONCENTRACÍ ČÁSTIC PM10Vydáno: Čtvrtek 02.02.2017 v 03.30 SEČ (02.02.2017 v 02.30 UTC) Pro území: Aglomerace Praha   Pro... arr3Informační zpravodaj PID č. 03/2017pdf ... arr3Konkursní řízení na funkci ředitele/ředitelkyPříloha usnesení č. 482/17/RMČ Rady městské části Praha – Dolní Chabry ze dne 9. ledna... arr3Rekonstrukce Ústecké ulice25. ledna 2017 se uskutečnila další koordinační schůzka k připravované opravě Ústecké ulice v... arr3Oprava Ústecké ulice – připomínkyRada MČ projednala a zpracovala dne 23.1.2017 připomínky občanů k plánované opravě Ústecké ulice.... arr3Rušení TV signálu – operátoři na ZŠ Spořická Na základě stížností občanů, oslovil Úřad MČ zástupce operátorů, kteří mají svá technická zařízení... arr3Rekonstrukce Ústecké ulicePokračuje příprava dokumentace na rekonstrukci Ústecké ulice.Občané mohou své návrhy a připomínky... arr3Semafor na Spořické – pokračováníRada MČ na svém pondělním zasedání rozhodla o pokračování jednání o instalaci světelnéhořízení... arr3Harmonogram svozu nebezpečného odpadu pro rok 2017 MČ PRAHA-DOLNÍ CHABRY HARMONOGRAM SVOZU NEBEZPEČNÉHO ODPADU PRO ROK ... arr3K žádosti MČ o zřízení světelné křižovatky Spořická x Osecká.Zamítnutím žádosti se bude zabývat Rada MČ na svém nejbližším zasedání. PDF ... arr3Kontaktní čísla pro veřejnost v případě problémů se svozem AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o. – vývoz komunálního odpadu a separací na území... arr3Změna jízdního řádu linky č. 202Od úterý 1. listopadu 2016 dochází ke změně Jízdního řádu autobusové linky č. 202.   INFORMACE... arr3Nové jízdní řády autobusů platné od 15.10.2016Nové jízdní řády autobusů platné od 15.10.2016 Zítřejším dnem vstupují v platnost nové jízdní řády... arr3Autobusy v novém - trvalý stav od 15.10.2016 Trvalé změny PID od 15. října 2016 Od soboty 15. října 2016 dochází, v návaznosti na změny... arr3Zřízení nové MŠ BeranovZastupitelstvo MČ přijalo dne 26.9.2016 usnesení o zřízení nové MŠ Beranov. Dále schválilo... arr3Účelová dotace MHMP ve výši 480.000,-KčNa základě požadavku Rady MČ byla Dolním Chabrům přidělena účelová dotace ve výši 480.000,- Kč,... arr3Zřízení nové MŠ BeranovZřízení nové MŠ Beranov   Rada MČ projednala na svém zasedání dne 12.9.2016 návrh na zřízení... arr3Rekonstrukce sportoviště u ZŠ SpořickáV souladu s dohodnutým postupem na rekonstrukci sportovního hřiště při ZŠ Spořická, předal vedoucí... arr310.000.000,- Kč – Nadační fond29.4.2016 byla v souladu se Smlouvou o spolupráci mezi MČ Praha – Dolní Chabry a Nadačním fondem... arr3ARCHIV AKTUALITarchiv aktualit naleznete zde......

» CZECH POINT

 

 




Czech POINT

Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) byl vytvořen pro zjednodušení komunikace občana s úřady. Nyní lze na jednom místě získat ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy.

  • výpisy jsou vydávány na počkání
  • pracoviště ÚMČ Praha - Dolní Chabry kancelář č. 116 - podatelna
  • telefonické dotazy 283 851 272
  • úřední hodiny pondělí a středa
    7.45-12.00  13.00-17.45

RT = Výpis z rejstříku trestů

  • správní poplatek: 100,- Kč
  • vydání přímo občanům ČR (fyzickým osobám) s platným průkazem totožnosti
  • vydání cizincům
  • má-li přidělené rodné číslo - na základě povolení k dlouhodobému či trvalému pobytu opatřeného fotografií
  • nemá-li přiděleno rodné číslo - na základě identifikačního dokladu
  • vydání prostřednictvím zmocněnce  - na základě úředně ověřené plné moci (vzor na www.czechpoint.cz/ - dokumenty ke stažení).  
    Zmocněnec se musí prokázat platným dokladem totožnosti.

KN = Výpis z katastru nemovitostí

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • částečný výpis / úplný výpis
  • k vydání je nutno znát alespoň jednu z uvedených možností
    - číslo listu vlastnictví
    - číslo parcely
    - katastrální území
    - číslo popisné, evidenční
  • doklad nelze vystavit na základě rodného čísla, data narození ani dle jména
  • poskytovány jsou pouze textové výpisy nikoliv snímky

OR = Výpis z obchodního rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • k vydání je třeba znát IČ
  • výpis je platný k aktuálnímu datu
  • úplný výpis - zahrnuje veškeré informace, zapsané po dobu existence firmy

ŽR = Výpis ze živnostenského rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • k vydání je třeba znát IČ
  • na základě identifikačního čísla organizace jsou vydávány pouze ověřené výstupy z  veřejné části živnostenského rejstříku

CRŘ = Centrální registr řidičů - výpis bodového hodnocení řidiče

  • dle novely zákona č.361/2000 Sb., (zákon o silničním provozu) lze od 1.1.2009 požádat o Výpis bodového hodnocení osoby z Centrálního registru řidičů prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT
  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • k vydání je potřeba předložit  platný občanský a řidičský průkaz

IR = Výpis z insolventního rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • vyhledávání informací o
    - osobě - nutné uvést osobní údaje
    - organizaci - nutné uvést IČ organizace
  • spravuje Ministerstvo spravedlnosti

ISVZ = Informační systém o veřejných zakázkách - Výpis ze seznamu
kvalifikovaných dodavatelů

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • - k vydání je nutné znát IČ organizace

MA ISOH =Modul autogramy Informační sytém odpadového hospodářství

  • pro získání autorizace pro přístup do MA ISOH žadatel předkládá:

1) platný doklad totožnosti
2) výpis z obchodního rejstříku ( lze vydat na místě)
3)živnostenské oprávnění
4) pokud nežádá o oprávnění k přístupu osobně statutární orgán, je nutné předložit úředně ověřenou plnou moc

  • vydání přístupových údajů do MA ISOH je možné jen na základě identifikace provozovatele, nutné znát identifikační číslo organizace
  • identifikaci žadatele pomocí platného dokladu totožnosti
  • pracovník kontaktního místa může provést:
    - registraci a vydání přístupových údajů
    - změny v přiřazení provozoven k uživatelským účtům
    - vygenerování jednorázového hesla k existujícím účtům
  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • podrobnosti: www.cenia.cz

Konverze z listinné do elektronické podoby

  • žadatel předkládá listinu, kterou chce konvertovat
  • výstup je dle volby žadatele předáván:

1) na CD
2) je zaslán do tkz. "Úschovny" (www.czechpoint.cz/uschovna) , tedy úložiště konvertovaných dokumentů, kde si jej žadatel kdykoliv později vyzvedne

  • úhrada nosiče CD je provedena v rámci úhrady poplatku za konverzi
  • správní poplatek: 30,- Kč stránka

Konverze z elektronické do listinné podoby

  • elektronický dokument pouze ve formátu PDF žadatel předkládá na CD, flash  nebo pošle z vlastní datové schránky žadatele do "Úschovny" (www.czechpoint.cz/uschovna) - v posledním případě žadatel předkládá také potvrzení o vložení dokumentu, z něž je patrná  jeho jednoznačná identifikace
  • správní poplatek: 30,- Kč stránka
    podrobnosti naleznete  www.datoveschranky.info

 

DATOVÉ SCHRÁNKY

Žádost o zřízení datové schránky

  • žadatelé fyzické osoby (FO), podnikající fyzické osoby (PFO), právnické osoby (PO), které nejsou zapsány v obchodním rejstříku
  • s platným dokladem totožnosti
  • zřízení datové schránky do tří dnů a poté žadatel obdrží  vygenerované přístupové údaje poštovní zásilkou
  • právnickým osobám zapsaným v OR je datová schránka zřízena automaticky MV ČR, přístupové údaje obdrží poštovní zásilkou do vlastních rukou
  • bez správního poplatku

Žádost o zneplatnění přístupu do datové schránky a vystavení nových přístupových údajů

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • zneplatnění stávajících přístupových údajů je okamžité, následně je  automaticky odeslán e-mail s odkazem na aktivační portál, kde dojde k vygenerování nových přístupových údajů
  • bez správního poplatku (opakované zneplatnění a vydání přístupových údajů během 3 let - správní poplatek 200,- Kč)

Vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů a vydání nových

  • zjištění stavu, kdy bylo požádáno o zaslání přístupových údajů do e-mailové schránky a  údaje  nebyly doručeny
  • žadatel uvede číslo jednací (uvedeno v textu "Potvrzení o oznámení přístupových údajů a vydání nových") a e-mailovou adresu (shodnou s adresou zadanou při žádosti o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových)
  • bez správního poplatku

Přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • poté uvede osobní údaje  nově pověřené osoby
  • bez správního poplatku

Zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • následně určí osobu u níž má být zneplatněn přístup
  • bez správního poplatku

Žádost o znepřístupnění datové schránky, zřízené na žádost

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad,  opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, zřízené na žádost

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o nastavení datové schránky do režimu OVM

  • vykonává-li FO nebo PO působnost v oblasti veřejné správy, může požádat, aby její datová schránka plnila rovněž funkci datové schránky orgánu veřejné moci (OVM), ta se pak chová jako schránka OVM a využívá možnosti tohoto typu schránek. O vyřízení žádosti rozhoduje Ministerstvo vnitra ČR.
  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • žadatel dokládá osvědčení, o výkonu působnosti v oblasti veřejné správy a platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o zrušení nastavení datové schránky do režimu OVM

  • v případě pozbytí působnosti v oblasti veřejné správy je držitel datové schránky v režimu OVM povinen bezodkladně informovat MVČR
  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Oznámení o zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, který jej opravňuje k danému úkonu (např. jmenovací listina, usnesení zastupitelstva apod.,)
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc), úkonem lze

1) zneplatnit oprávněnou osobu (zrušit)
2) zneplatnit oprávněnou osobu a současně pověřit novou oprávněnou osobu

  • bez správního poplatku

Povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do DS PO/PFO/FO

(nastavení DS do speciálního režimu, kdy je možné doručovat komerční datové zprávy, v současnosti pouze faktury nebo obdobné žádosti o zaplacení)

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do DS PO/PFO/FO

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

 

 

 

YTk2Yzg5