KONTAKT

Městská část Praha-Dolní Chabry
Hrušovanské nám. 253/5
184 00 Praha 8
tel: +420 283 851 272
fax: +420 283 851 277
dchabry@dchabry.cz
datová schránka: ztib27j
IČ: 00231274 DIČ: CZ00231274

AKTUALITY

arr3Sportovní hřiště při ZŠSportovní hřiště při ZŠ Rekonstrukce sportovního hřiště při ZŠ Spořická úspěšně... arr3Koordinace akcí v termínu 23.10.2017 – 5.11.2017Odbor dopravních agend - Akce, které probíhají v termínu od 23.10.2017 – 5.11.2017 pdf...... arr3Výsledky voleb do Poslanecké sněmovny 2017 Obec: Praha-Dolní Chabry        ... arr3Opravy místních komunikacíPracovníci firmy ČAKUS zahájili práce na opravách komunikací ve správě Městské části Dolní Chabry.... arr3Informační zpravodaj PID č. 20/2017 ... arr3Pozor – změna termínuTermín setkání občanů se starostou MČ s tématem: Doprava v Dolních Chabrech  se překládá na   8.... arr3Černé skládkyMěstská část podala v souvislosti s dvěma černými skládkami v oblasti cesty do Veltěže  trestní... arr3VOLBY 2017    ... arr3Koordinace akcí v termínu 16.10.2017 – 29.10.2017Odbor dopravních agend - Akce, které probíhají v termínu od 16.10.2017 – 29.10.2017 pdf...... arr3Rekonstrukce školního sportovního hřištěFirma 4soft zahájila montážní práce na novém sportovním hřišti při ZŠ Spořická. Termín realizace –... arr3Noční linka 913 poprvé v Dolních ChabrechNoční linka 913 poprvé v Dolních Chabrech   Od 8. října bude zahájen provoz pravidelné noční linky... arr3Koordinace akcí v termínu 2. - 15.10.2017pdf...... arr3Opravy místních komunikacíRada MČ rozhodla 2. října 2017 o realizaci oprav místních komunikací. V ulicích U Větrolamu,... arr3Informační zpravodaj PID č. 19/2017pdf... ... arr3Poptávka na dodavatele prací – opravy místních komunikacíPoptávka na dodavatele prací – opravy místních komunikací   MČ Praha – Dolní Chabry hledá... arr3Aktualizovaný seznam dopravních opatření na období 18.9. – 1.10.2017.pdf ....... arr3Nepořádek kolem popelnicNepořádek kolem popelnic - CZ Nepořádek kolem popelnic - ENG Nepořádek kolem popelnic -... arr3Informační zpravodaj PID č. 18/2017   ... arr3Sousedská slavnost zažít Ďáblice jinakarr3Svatováclavský koncert HUDBA VRCHOLNÉHO STŘEDOVĚKUSvatováclavský koncert HUDBA VRCHOLNÉHO STŘEDOVĚKU   Účinkuje soubor ARS CAMERALIS Umělecký... arr3Kulturní akce pořádané s podporou Městské části Dolní ChabryKulturní akce pořádané s podporou Městské části Dolní Chabry ... arr3Sousedská slavnost Zažít město jinak - Orientační běh - start 10:00arr3Metro "S" aneb nový železniční tunel pod PrahouJménem organizace ROPID si Vás dovoluji informovat o akci Metro S aneb nový železniční tunel pod... arr3Koordinace akcí v termínu 11.9. - 24.9.2017pdf ...... arr3Zeleň na kruhovém objezduZeleň na kruhovém objezdu Podle vyjádření dodavatele stavby kruhového objezdu na Spořické ulici,... arr3Starostové pro okruhStarostové pro okruh Ve středu 30. srpna se v Dolních Chabrech uskutečnilo další pracovní setkání... arr3Informační zpravodaj PID č. 17/2017pdf... ... arr3Pozvánky za kulturou ... arr3Úklid ulicV současné době probíhá úklid páteřových komunikací naší MČ.  Rada MČ... arr3Kolaudace náměstí BeranovKolaudace veřejných prostor komerčního centra Beranov Dne 22.8.2017  se uskutečnila kolaudace... arr3Na území Dolních Chaber byla nalezena dvě kůzlataNa území Dolních Chaber byla nalezena dvě kůzlata (malé kozy?). Majitel se může hlásit na... arr3Jízdní pruh pro autobusyV severní části Ústecké ulice směrem do hlavního města, byly zahájeny práce na úpravě dopravního... arr3Práce na Mateřské školce BeranovPráce na dokončení interiérů Mateřské školy Beranov finišují, zahrada je také připravena. Veškeré... arr3Koordinace akcí v termínu 7.8. - 20.8.2017pdf...... arr3Mimořádná seč trávy na veřejných plocháchVzhledem k aktuálnímu stavu travních porostů na veřejných plochách MČ, rozhodla Rada MČ spolu... arr3Podání námitek MČ k Územnímu řízení na stavbu „ Nové Chabry F a G “Městská část Praha – Dolní Chabry podala na základě návrhu Stavební komise Rady MČ... arr3Informační zpravodaj PID č. 15/2017pdf... ... arr3Nové adresy v Dolních ChabrechNové adresy v Dolních Chabrech Magistrát hlavního města Prahy určil na návrh místní samosprávy tyto... arr3Návrh na určení zhotovitele sportoviště.Návrh na určení zhotovitele sportoviště. Rada MČ na včerejším jednání vyhodnotila nabídky na... arr3Paralelní dráha na letišti Václava Havla - Podnět k zahájení přezkumného řízení ... arr3MŠ Beranov přijme kuchařku - uklízečkuarr3PRAKTICKÝ LÉKAŘ Dolní Chabryarr3Předání objektu MŠ BeranovPředání objektu MŠ Beranov   Dnešního dne se uskutečnilo slavnostní předání mateřské školy... arr3Konec doby zvýšeného nebezpečí požáruKonec doby zvýšeného nebezpečí vzniku požáru pro území hlavního města Prahy od 22. 6. 2017 V... arr3Schvalování změn ÚP na Zastupitelstvu hl. m. PrahySchvalování změn ÚP na Zastupitelstvu hl. m. Prahy Ve čtvrtek 15.6. Zastupitelstvo hl. města... arr3Čistou stopou Prahou aneb nejen auty přepraven jest člověk Čistou stopou Prahou aneb nejen auty přepraven jest člověk Na kole, pěšky, eko vozidly nebo třeba... arr3Na kole Prahou - nová cyklonavigace, která pomůže jezdit bez obav Aplikace Na kole Prahou chce v kombinaci informačních, motivačních a komunitních funkcí pomoci... arr3Nově otevřená MŠ Beranov hledá uchazečky na tyto pracovní pozice Nově otevřená MŠ Beranov hledá uchazečky na tyto pracovní pozice: Kuchařka Uklízečka Nástup... arr3Výsledek projednání Rady hl. m. Prahy ve věci neschválení změny ÚP č. 2853.Výsledek projednání Rady hl. m. Prahy ve věci neschválení změny ÚP č. 2853. Na základě návrhu... arr3Pravidelná údržba dětských hřišťPravidelná údržba dětských hřišť   Jarní počasí umožnilo realizovat pravidelnou, jarní údržbu... arr3PRAŽSKÝ SILNIČNÍ OKRUH – BĚCHOVICE30.května 2017 se v Běchovicích uskutečnila veřejná prezentace plánů na dostavbu silničního okruhu... arr3DOSTAVBA PRAŽSKÉHO SILNIČNÍHO OKRUHUBeseda k dostavbě pražského okruhu již zítra 30. května 2017. Místo konání: tělocvična ZŠ... arr3Návrh na doplnění skupiny pro otázky SOKPRada MČ schválila v pondělí návrh na doplnění pracovní skupiny pro otázky silničního okruhu kolem... arr3Přistavení velkoobjemových kontejnerů červen 2017Přistavení velkoobjemových kontejnerů červen 2017 Přistavení velkoobjemových kontejnerů bude... arr3Hřiště pro plážový volejbalSoučasné počasí dává připomenout možnost využití dvou kurtů na plážový volejbal, které vybudoval... arr3Mateřská škola Beranov-Praha-Dolní ChabryMateřská škola Beranov-Praha-Dolní Chabry Nově otevřená mateřská škola přijme kvalifikované... arr3Starostové pro okruhDalší pracovní setkání sdružení městských částí hl. města Prahy Starostové pro okruh se uskutečnilo... arr3Jednání Rady MHMP - změny Územního plánu Dnešní zasedání Rady MHMP mělo na programu také schválení návrhů změn Územního plánu hl. m.... arr3Aktuální stav - panelkaDobrý den, ještě včera byly po Vašem úklidu Dolní Chabry krásné. Podívejte se na fotografii, co... arr3DotaceZastupitelstvo hl. města Prahy schválilo ve čtvrtek 30. března 2017 rozdělení investiční rezervy pro... arr3Harmonogram svozu nebezpečného odpadu pro rok 2017 MČ PRAHA-DOLNÍ CHABRY HARMONOGRAM SVOZU NEBEZPEČNÉHO ODPADU PRO ROK ... arr3Kontaktní čísla pro veřejnost v případě problémů se svozem AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o. – vývoz komunálního odpadu a separací na území... arr3Účelová dotace MHMP ve výši 480.000,-KčNa základě požadavku Rady MČ byla Dolním Chabrům přidělena účelová dotace ve výši 480.000,- Kč,... arr3Rekonstrukce sportoviště u ZŠ SpořickáV souladu s dohodnutým postupem na rekonstrukci sportovního hřiště při ZŠ Spořická, předal vedoucí... arr310.000.000,- Kč – Nadační fond29.4.2016 byla v souladu se Smlouvou o spolupráci mezi MČ Praha – Dolní Chabry a Nadačním fondem... arr3ARCHIV AKTUALITarchiv aktualit naleznete zde......

» CZECH POINT

 

 




Czech POINT

Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) byl vytvořen pro zjednodušení komunikace občana s úřady. Nyní lze na jednom místě získat ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy.

  • výpisy jsou vydávány na počkání
  • pracoviště ÚMČ Praha - Dolní Chabry kancelář č. 116 - podatelna
  • telefonické dotazy 283 851 272
  • úřední hodiny pondělí a středa
    7.45-12.00  13.00-17.45

RT = Výpis z rejstříku trestů

  • správní poplatek: 100,- Kč
  • vydání přímo občanům ČR (fyzickým osobám) s platným průkazem totožnosti
  • vydání cizincům
  • má-li přidělené rodné číslo - na základě povolení k dlouhodobému či trvalému pobytu opatřeného fotografií
  • nemá-li přiděleno rodné číslo - na základě identifikačního dokladu
  • vydání prostřednictvím zmocněnce  - na základě úředně ověřené plné moci (vzor na www.czechpoint.cz/ - dokumenty ke stažení).  
    Zmocněnec se musí prokázat platným dokladem totožnosti.

KN = Výpis z katastru nemovitostí

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • částečný výpis / úplný výpis
  • k vydání je nutno znát alespoň jednu z uvedených možností
    - číslo listu vlastnictví
    - číslo parcely
    - katastrální území
    - číslo popisné, evidenční
  • doklad nelze vystavit na základě rodného čísla, data narození ani dle jména
  • poskytovány jsou pouze textové výpisy nikoliv snímky

OR = Výpis z obchodního rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • k vydání je třeba znát IČ
  • výpis je platný k aktuálnímu datu
  • úplný výpis - zahrnuje veškeré informace, zapsané po dobu existence firmy

ŽR = Výpis ze živnostenského rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu (i započatá)
  • k vydání je třeba znát IČ
  • na základě identifikačního čísla organizace jsou vydávány pouze ověřené výstupy z  veřejné části živnostenského rejstříku

CRŘ = Centrální registr řidičů - výpis bodového hodnocení řidiče

  • dle novely zákona č.361/2000 Sb., (zákon o silničním provozu) lze od 1.1.2009 požádat o Výpis bodového hodnocení osoby z Centrálního registru řidičů prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT
  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • k vydání je potřeba předložit  platný občanský a řidičský průkaz

IR = Výpis z insolventního rejstříku

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • vyhledávání informací o
    - osobě - nutné uvést osobní údaje
    - organizaci - nutné uvést IČ organizace
  • spravuje Ministerstvo spravedlnosti

ISVZ = Informační systém o veřejných zakázkách - Výpis ze seznamu
kvalifikovaných dodavatelů

  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • - k vydání je nutné znát IČ organizace

MA ISOH =Modul autogramy Informační sytém odpadového hospodářství

  • pro získání autorizace pro přístup do MA ISOH žadatel předkládá:

1) platný doklad totožnosti
2) výpis z obchodního rejstříku ( lze vydat na místě)
3)živnostenské oprávnění
4) pokud nežádá o oprávnění k přístupu osobně statutární orgán, je nutné předložit úředně ověřenou plnou moc

  • vydání přístupových údajů do MA ISOH je možné jen na základě identifikace provozovatele, nutné znát identifikační číslo organizace
  • identifikaci žadatele pomocí platného dokladu totožnosti
  • pracovník kontaktního místa může provést:
    - registraci a vydání přístupových údajů
    - změny v přiřazení provozoven k uživatelským účtům
    - vygenerování jednorázového hesla k existujícím účtům
  • správní poplatek: 100,- Kč první strana výpisu, 50,- Kč každá další strana výpisu ( i započatá)
  • podrobnosti: www.cenia.cz

Konverze z listinné do elektronické podoby

  • žadatel předkládá listinu, kterou chce konvertovat
  • výstup je dle volby žadatele předáván:

1) na CD
2) je zaslán do tkz. "Úschovny" (www.czechpoint.cz/uschovna) , tedy úložiště konvertovaných dokumentů, kde si jej žadatel kdykoliv později vyzvedne

  • úhrada nosiče CD je provedena v rámci úhrady poplatku za konverzi
  • správní poplatek: 30,- Kč stránka

Konverze z elektronické do listinné podoby

  • elektronický dokument pouze ve formátu PDF žadatel předkládá na CD, flash  nebo pošle z vlastní datové schránky žadatele do "Úschovny" (www.czechpoint.cz/uschovna) - v posledním případě žadatel předkládá také potvrzení o vložení dokumentu, z něž je patrná  jeho jednoznačná identifikace
  • správní poplatek: 30,- Kč stránka
    podrobnosti naleznete  www.datoveschranky.info

 

DATOVÉ SCHRÁNKY

Žádost o zřízení datové schránky

  • žadatelé fyzické osoby (FO), podnikající fyzické osoby (PFO), právnické osoby (PO), které nejsou zapsány v obchodním rejstříku
  • s platným dokladem totožnosti
  • zřízení datové schránky do tří dnů a poté žadatel obdrží  vygenerované přístupové údaje poštovní zásilkou
  • právnickým osobám zapsaným v OR je datová schránka zřízena automaticky MV ČR, přístupové údaje obdrží poštovní zásilkou do vlastních rukou
  • bez správního poplatku

Žádost o zneplatnění přístupu do datové schránky a vystavení nových přístupových údajů

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • zneplatnění stávajících přístupových údajů je okamžité, následně je  automaticky odeslán e-mail s odkazem na aktivační portál, kde dojde k vygenerování nových přístupových údajů
  • bez správního poplatku (opakované zneplatnění a vydání přístupových údajů během 3 let - správní poplatek 200,- Kč)

Vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů a vydání nových

  • zjištění stavu, kdy bylo požádáno o zaslání přístupových údajů do e-mailové schránky a  údaje  nebyly doručeny
  • žadatel uvede číslo jednací (uvedeno v textu "Potvrzení o oznámení přístupových údajů a vydání nových") a e-mailovou adresu (shodnou s adresou zadanou při žádosti o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových)
  • bez správního poplatku

Přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • poté uvede osobní údaje  nově pověřené osoby
  • bez správního poplatku

Zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • následně určí osobu u níž má být zneplatněn přístup
  • bez správního poplatku

Žádost o znepřístupnění datové schránky, zřízené na žádost

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad,  opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, zřízené na žádost

  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad, opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o nastavení datové schránky do režimu OVM

  • vykonává-li FO nebo PO působnost v oblasti veřejné správy, může požádat, aby její datová schránka plnila rovněž funkci datové schránky orgánu veřejné moci (OVM), ta se pak chová jako schránka OVM a využívá možnosti tohoto typu schránek. O vyřízení žádosti rozhoduje Ministerstvo vnitra ČR.
  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • žadatel dokládá osvědčení, o výkonu působnosti v oblasti veřejné správy a platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Žádost o zrušení nastavení datové schránky do režimu OVM

  • v případě pozbytí působnosti v oblasti veřejné správy je držitel datové schránky v režimu OVM povinen bezodkladně informovat MVČR
  • žadatel  identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Oznámení o zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad, který jej opravňuje k danému úkonu (např. jmenovací listina, usnesení zastupitelstva apod.,)
  • pověřená osoba předloží doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc), úkonem lze

1) zneplatnit oprávněnou osobu (zrušit)
2) zneplatnit oprávněnou osobu a současně pověřit novou oprávněnou osobu

  • bez správního poplatku

Povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do DS PO/PFO/FO

(nastavení DS do speciálního režimu, kdy je možné doručovat komerční datové zprávy, v současnosti pouze faktury nebo obdobné žádosti o zaplacení)

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

Zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do DS PO/PFO/FO

  • žadatel identifikuje datovou schránku (číslem datové schránky, popř. IČ organizace)
  • předkládá platný doklad totožnosti
  • pověřená osoba předkládá doklad opravňující k danému úkonu (úředně ověřená plná moc)
  • bez správního poplatku

 

 

 

MzEwY