Dolní Chabry shánějí pracovitou a zodpovědnou osobu na pozici referent/referentka majetku. Předpokládaný termín nástupu je od začátku června. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 7. května 2021.
Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí referent/referentka majetku by měl zajišťovat komplexní správu majetku MČ, jeho nabývání, pronájmy a prodeje, výkon kontroly na úseku hospodaření s majetkem. Tedy připravovat veškeré podklady, zpracovávat výpočty úhrad, ověřovat stav majetku, vést evidenci, provádět inventarizaci nebo řešit pojistné události.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
2) Odborná praxe:
- praxe ve správní činnosti vítána
- zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 6. 2021
4) Pracovní poměr: na dobu neurčitou
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), práce se spisovou službou e-spis, svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační schopnosti, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou, základy účetnictví a programu GINIS výhodou
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
Výběrové řízení referent/referentka majetku (.pdf, 172.29 KB, 22.04.2021) | 172.29 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.