Dolní Chabry vypisují výběrové řízení na pozici odborný referent/referentka. Do našeho malého týmu uvítáme od ledna 2022 svědomitou a komunikativní osobu se smyslem pro samostatnou práci a vedení technicko-administrativní agendy dopravní oblasti. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 29. listopadu 2021.
Budova úřadu leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnáváme několik úředníků a můžeme se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí referent/referentka bude mít na starosti kromě zmíněné agendy technicko-administrativní rovněž spolupráci s dopravní komisí včetně účasti na jejím jednání, bude připravovat a zpracovávat materiály na zasedání Rady a Zastupitelstva MČ, bude se účastnit jejich zasedání, bude zajišťovat organizační a administrativní agendu 1. místostarosty a Rady MČ a spolupracovat se sekretariátem starostky včetně možného zástupu.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
2) Odborná praxe:
- praxe ve správní činnosti – dopravní agendy vítána,
- zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou,
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 1. 2022,
4) Pracovní poměr: na dobu neurčitou,
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), práce se spisovou službou e-spis vítána, svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační schopnosti, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou.
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
Výběrové řízení odborný referent/referentka (.pdf, 535.8 KB, 08.11.2021) | 535.8 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.