Dolní Chabry vypisují výběrové řízení na pozici asistent/ka pro Úsek sekretariátu starostky, rady a zastupitelstva. Do našeho malého týmu uvítáme od února svědomitou a komunikativní osobu se smyslem pro samostatnou práci s dobrými organizačními shopnostmi. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 24. ledna 2022.
Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí asistent/ka bude mít na starosti kromě komplexní organizační a aministrativní zajištění agendy na Úseku sekretariátu, korespondeční činnost, přípravu a zpracování materiálů na zasedání RMČ a ZMČ, komunikaci s občany při vyřizování jejich záležitostí s ÚMČ, zajišťování elektronické spisové služby na daném úseku a archivační činnost dokumentů ve svěřené oblasti.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
2) Odborná praxe:
- praxe v oblasti spisové služby e-spis vítána,
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou.
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 2. 2022,
4) Pracovní poměr: na dobu neurčitou,
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační a organizační schopnosti.
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry.
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
Výběrové řízení asistent/ka (.pdf, 534.02 KB, 11.01.2022) | 534.02 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.