Dolní Chabry vypisují výběrové řízení na pozici odborný referent/referentka pro vedení technicko-administrativní agendy v oblasti dopravy. Do našeho malého týmu uvítáme od února svědomitou a komunikativní osobu se smyslem pro samostatnou práci. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 28. února 2022.
Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí odborný referent/referentka bude mít na starosti kromě zmíněné agendy technicko-administrativní také spolupráci s dopravní komisí včetně účasti na jednáních, bude připravovat a zpracovávat materiály na zasedání ZMČ a RMČ, bude se účastnit jejich jednání v případě potřeby, organizačně a administrativně zajistí agendu 1. místostarosty a RMČ a bude spolupracovat s Úsekem sekretariátu starostky, případně zastupovat.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
2) Odborná praxe:
- praxe ve správní činnosti – dopravní agenda vítána,
- zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou.
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 4. 2022,
4) Pracovní poměr: na dobu neurčitou,
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), práce se spisovou službou e-spis vítána, svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační schopnosti, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou,
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry.
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 535.73 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.