Dolní Chabry vypisují výběrové řízení na pozici asistent/ka (zástup za MD) pro úsek sekretariátu starostky, rady a zastupitelstva. Do našeho malého týmu uvítáme od prosince svědomitou a komunikativní osobu s organizačními schopnostmi a smyslem pro samostatnou práci. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 5. října 2023.
Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí asistent/ka bude mít na starosti komplexní zajištění agendy Úseku sekretariátu po stránce organizace a administrativy, korespondenční činnost, bude připravovat a zpracovávat materiály na zasedání ZMČ a RMČ, spolupracovat s komisemi RMČ a výbory ZMČ, komunikovat s občany při vyřizování záležitostí s úřadem, zajišťovat elektronickou spisovou službu nebo archivační činnost dokumentů.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
2) Odborná praxe:
- praxe v oblasti spisové služby e-spis vítána,
- zákon č. 500/2004 Sb,. správní řád výhodou.
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 12. 2023,
4) Pracovní poměr: zástup za mateřskou dovolenou,
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační a organizační schopnosti,
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry.
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 170.79 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.