Dolní Chabry vypisují výběrové řízení na pozici referent/referentka podatelny (jako zástup za mateřskou dovolenou). Do našeho malého týmu uvítáme od září svědomitou a komunikativní osobu se smyslem pro samostatnou práci. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 16. července 2021.
Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.
Budoucí referent/referentka podatelny bude mít na starosti agendu správních poplatků a daní z různých odvětví v městské části, zajištění a koordinaci souhrnné agendy kontaktního místa veřejné správy CZECH POINT a související činnost, komplexní zajišťování elektronické spisové služby a předarchivní péči o dokumenty, evidenci poruch a havárií v městské části, archivační činnost, administrativní činnost nebo zajišťování podkladů pro jednání RMČ a ZMČ v oblasti stavební.
Povinné požadavky na uchazeče:
1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
2) Odborná praxe:
- praxe v oblasti spisové služby vítána,
- zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou,
- práce se spisovou službou e-spis,
3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 9. 2021,
4) Pracovní poměr: zástup za mateřskou dovolenou,
5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační schopnosti.
6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry
Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.
Příloha | Velikost |
---|---|
Výběrové řízení referent/referentka podatelny (.pdf, 516.18 KB, 17.06.2021) | 516.18 KB |
Přidat komentář
Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.